måndag 30 juni 2008

fredag: vakande vid tio fixa mig åde, sen for jag till boden alive m.elin.n& ammi.e & anna. Vid tre var där till typ 5 åkte virvelvinden m.amanda, den var kul , men jag blev bara lite yr efteråt men inte mkt. Sen for vi hem. Och sen på kvällen for vi dit i gen hittade inte dom så gick med pappa & kollade såklart på Ola, fick stå cirka en timme för att få autograf och de! , men det var det värt=)<3>

lördag: var vi hos några som vi känner, åt middag nått kött+ pommfrites & pepparsåså. spela och såg på film med emelie åt chips åde. Sen for vi hem kring halv 1.

söndag: vakna typ kring tolv la mig sent både fredag och lördag. Då kom elin och amanda förbi och de skulle till björknäs badet , jag drog också dit men inte förrän typ halv två, var där till fyra, for hem sen äta sen var det match mot f.93.
Vi spelade riktigt bra i större delen av matchen. jag fick en rejäl smäll i foten kunde inte gå på den, det känndes som den hade gått av. Fick hoppa in till bänken på ett ben, gjorde svin ont! Tänkte NEEEJ! nu kanske jag inte kan vara med i borläng(dale carlia) men vi for och kolla och det var inget allvarligt, bara en stukning så kommer mest troligt att kunna spela i borlänge!:) Idag var det jätte fint väder varmt och de.
Det är lovat fint väder i borlänge när vi ska vara där:]

Inga kommentarer: