torsdag 12 juni 2008

hej, nu var det bloggande i gen har inte orkat , har ju sommarlov!=) just nu är det väl inte så mycket som händer mest fotboll, vaknade kring halv elva i dag, for t till stan med mamma skulle fixa lite grejs,sen var det hem och så träning 17.00-18.30, vi hade mest teknink skott o match.
På lördag är det match i junosoando typ samling 07.45 och sen vara där stor del av dagen , vet inte riktigt hur långt det är dit men cirka 30mil?

Sen ska vi kanske börja boxas / brottas med handbollen om ett tag, det kommer vara frivilliga träningar men ändå det låter ganska kul har aldrig testa boxas/brottas får se hur det blir med det, nu är det ju nått att vi springer på I19 på måndagar och de, men just nu är det ganska mycket fotboll som gäller träningar+ matcher, så får se när jag kan gå på sånna.


Semester kanske blir skåne efter borlänge :)
cirka 22dagar ( 3 veckor) kvar till dale carlia:)<3

Inga kommentarer: