På lördag är det match i junosoando typ samling 07.45 och sen vara där stor del av dagen , vet inte riktigt hur långt det är dit men cirka 30mil?
Sen ska vi kanske börja boxas / brottas med handbollen om ett tag, det kommer vara frivilliga träningar men ändå det låter ganska kul har aldrig testa boxas/brottas får se hur det blir med det, nu är det ju nått att vi springer på I19 på måndagar och de, men just nu är det ganska mycket fotboll som gäller träningar+ matcher, så får se när jag kan gå på sånna.
Semester kanske blir skåne efter borlänge :)
cirka 22dagar ( 3 veckor) kvar till dale carlia:)<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar