
hm då ska vi se vad jag har gjort idag på skolan. Första lektionen så gick vi igenom vad vi skulle göra i veckan vi hade planering, sen matte gick segt idag att komma i gång det gjorde jag aldrig riktigt aja. Sen hade vi eng å gick igenom mål att sträva mot igen. . Sen var det teknik, vi skulle bygga ett torn av papper så högt som möjligt som skulle kunna ha tre sudd på sig ( man fick tre papper var ) Jag jobba med zizzi, det gick skit bra för oss våran tog typ alla sudd!;p fast den bara skulle ta 3 och vara så lång som möjligt så gjorde vi stabila stefan i stället HAHA! Hade bara en halvtimmes lunch idag Sen Noä och idag skulle vi bestämma vad vi ville jobba med typ biologi /kemi / fysik - nästan alla ville jobba om biologi först ( om droger ) så då blev det så. Sen hade vi sv och hade klassråd sen slutade vi. jag mådde bättre idag. Men är fortfarande krasslig. Hoppas jag kan vara med på matchen i morgon:))) jag tror då det om jag inte blir som jag var i går!:(-
Frästen i morgon har vi hk :))
Jag kan ju lite kort berätta om min vecka som kommer ;
tisdag ; team 49 imorfmation match mot LSK , kom och titta? ;)
onsdag; skolfoto
torsdag ; träning fredag ; handbollsträning
lördag ; vet jag inte , om det inte är något med handboll / fotbollen match eller ngt. söndag ; fotbollsträning :))
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar