måndag 1 september 2008

Skolan


hm då ska vi se vad jag har gjort idag på skolan. Första lektionen så gick vi igenom vad vi skulle göra i veckan vi hade planering, sen matte gick segt idag att komma i gång det gjorde jag aldrig riktigt aja. Sen hade vi eng å gick igenom mål att sträva mot igen. . Sen var det teknik, vi skulle bygga ett torn av papper så högt som möjligt som skulle kunna ha tre sudd på sig ( man fick tre papper var ) Jag jobba med zizzi, det gick skit bra för oss våran tog typ alla sudd!;p fast den bara skulle ta 3 och vara så lång som möjligt så gjorde vi stabila stefan i stället HAHA! Hade bara en halvtimmes lunch idag Sen Noä och idag skulle vi bestämma vad vi ville jobba med typ biologi /kemi / fysik - nästan alla ville jobba om biologi först ( om droger ) så då blev det så. Sen hade vi sv och hade klassråd sen slutade vi. jag mådde bättre idag. Men är fortfarande krasslig. Hoppas jag kan vara med på matchen i morgon:))) jag tror då det om jag inte blir som jag var i går!:(-
Frästen i morgon har vi hk :))

Jag kan ju lite kort berätta om min vecka som kommer ;

tisdag ; team 49 imorfmation
match mot LSK , kom och titta? ;)

onsdag; skolfoto


torsdag ; träning
fredag ; handbollsträning

lördag ; vet jag inte , om det inte är något med handboll / fotbollen match eller ngt. söndag ; fotbollsträning :))

Inga kommentarer: