
I går var jag på halloween fest hos Elin.n vi hade kul(: Idag har jag mest varit hemma och tagit det lugnt & sen har jag varit ute och rört på mig lite. Har sett den nya bond filmen Quantum of solace, det var bra förutom att det fanns en del scener som man inte riktigt hängde med speciellt närbilderna, men i det stora hela en mycket välgjord film.
Sammanfattningsvis har jag haft ett bra lov hunnit med att göra en del,men nu är det snart slut:( I morgon är det ju sista lovdagen sen börjar skolan om igen!:/
Men det vi kan trösta oss med är att det sen bara är 1 månad och & en vecka+4 dagar sen har vi jullov som sträcker sig i hela 16 dagar alltså ungefär 2 veckor tror jag då i allfall.Hur har era lov varit?
Saker jag ska göra i morgon:
- Gå på hockey match m. elin,amandah & några till!(:
- läsa på hkn och noän
- Städa mitt rum
- Fixa i ordning allt jag ska ha på måndag i skolan
Det var allt för idag. Hejdå! // Melle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar