
Kruttes lag(y)Dagen började med att jag vaknade kring 10 men jag låg kvar ett tag, men sen gick jag upp vid 10.20, då slog jag på mobilen som hade legat på laddning hela natten, och då såg jag att jag hade fått sms av amandah att jag skulle ringa henne, då gjorde jag det. Sen bestämde vi att vi skulle åka och se när Krutte skulle spela. Först sa elin att hon inte orkade men sen följde hon i all fall:) för det var hennes pappa som sjutsade oss hela tiden.
Sen när vi väl kom till ishallen stod vi mest och pratade. Efter ett tag gick vi och satte oss. Sen kom alla spelarna ut. Första perioden gick och det var dags för paus. Sen andra perioden då tror jag boden ledde men sen kvitterad piteå. Sen var den också slut. När andra perioden var slut var jag extremt sugen på godis, så då gick vi till kiosken. Sen märkte elin & amandah att dom redan hade börjat. Jag ba Okej. Sen skulle jag se när dom skulle gå in. Då tror jag att jag snubblade på amandahs fot och for på mage nerför trappan hela vägen gjorde ont som satan. När jag låg där på backen kom elin & amandah & hjälpte mig upp. Jag var helt varm och hörde knappt vad dom sa. Kunde inte gå heller. Efter kanske 5 minuter kunde jag gå lite försiktigt, och då gick vi upp och satte oss. Jag kännde mig helt konstig var helt yr och de. Var tvungen att ta av mig alla jackor och sånt. Slog mig i båda benen, men mest i högra knät där det gjorde mest ont & gör mest ont. Sen fortsatte vi att kolla på matchen och sen träffa vi Krutte(; Slutresulatet blev lika 6-6. Sen när jag kom hem satte jag mig vid datorn snacka m.lite olika, sen började jag plugga no & sen hk, äntligen jag kan nästa Allt om Noän nu, bara lite som jag inte kan. Och hkn är det heller inte så mycket kvar att lära in Det känns bra!
Men det borde ha gått över till på tisdag. För då SKA jag träna:) Har verklingen saknat att träna!
Det var sista lovdagen idag:( I morgon börjar dom dagliga rutinerna, skolan varje dag i lite mer än en månad sen har vi jullov(:
/ Melle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar