torsdag 13 november 2008

Torsdag

Tjo. Har haft ett litet uppehåll från bloggande nu, men som jag skrev tidigare så orkar jag & hinner inte. Men nu bloggar jag ju i alla fall. Idag har vi inte gjort något speciellt på skolan, förutom att vi hade matte prov, tror det kommer gå ganska bra för mig i alf. I kväll blir det i all fall handbolls träningen 20-21.30 det blir min första träning på ett långt tag nu, så det ska bli kul!(: När jag kommer hem från det då ska jag försöka gå och lägga mig ganska snabbt.

I morgon slutar vi två, vet inte än vad jag ska göra med blir väl troligen att ta det lugnt kanske titta på film & bara mysa. .Nu har det börjat bli kallt igen och snö har det kommit tror det kom i natt, hoppas att det håller i sig och kommer ännu mer. Nu måste jag gå & fixa inför träningen
Skriver kanske mer i morgon.


Kram/ Melle

Inga kommentarer: