söndag 16 november 2008

Söndag & Klart för Steg3



Hejsan. Idag har jag inte så mycket att skriva förutom att jag for med bussen som gick kring åtta från hildurs till kalix och kolla på när tjejerna spelade, dom spelade riktigt bra. Speciellt sista matchen mot Kalix vinst med 20-13, HÄRLIGT spelat,säger jag bara:)Vinst tre matcher i rad. Innebär klart för Steg3!:)
Det var faktiskt värt att gå upp tidigt i dag för att se dom. Hinner inte skriva nå mer idag, skriver mer i morgon när jag har pluggat åde. Saker som jag ska göra & som händer till veckan:


Plugga, skriva klart So arbete till på fredag

Nyhetsbevakning i soän till på fredag

Matte läxa?

Hk läxa

Handbollsträningar tisdag,torsdag,fredag

Elevensval på torsdag(slipper sluta halv fyra!)





Chalalala Bodens Bk<3

Inga kommentarer: