Hejsan. Idag har jag inte så mycket att skriva förutom att jag for med bussen som gick kring åtta från hildurs till kalix och kolla på när tjejerna spelade, dom spelade riktigt bra. Speciellt sista matchen mot Kalix vinst med 20-13, HÄRLIGT spelat,säger jag bara:)Vinst tre matcher i rad. Innebär klart för Steg3!:) Det var faktiskt värt att gå upp tidigt i dag för att se dom. Hinner inte skriva nå mer idag, skriver mer i morgon när jag har pluggat åde. Saker som jag ska göra & som händer till veckan:
Plugga, skriva klart So arbete till på fredag
Nyhetsbevakning i soän till på fredag
Matte läxa?
Hk läxa
Handbollsträningar tisdag,torsdag,fredag
Elevensval på torsdag(slipper sluta halv fyra!)
Chalalala Bodens Bk<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar