Fram på lördagen har molnen och nederbörden nått hela vägen upp till norra Norrland och framförallt norra Lappland och Norrbotten berörs av snöfall under eftermiddagen.
Söder om snön milt och grått med plusgrader men i fjällen kan solen kika fram.
Hittade det på tv4s hemsida. Kommer alltså kanske snö hit!;D
aja då ska jag tänka efter vad jag har gjort idag, juste *snark* är väldigt trött om någon undrar, höll på att somna på ma lektionen idag. Hade redskap på gympan+lite innebandy, sträckte mig typ i bakre låret eller om det är ljumsken men tror inte att det är något som sitter i länge, hoppas då i varje fall det. Gör i allfall väldigt ont kan alltså inte träna i kväll heller. Men i morgon hoppas jag att det har gått över så att jag kan träna. Det var en riktigt jobbig dag idag, sluta som sagt hallv fyra>_< style="font-weight: bold; color: rgb(255, 0, 0);">Krille du är sötast<3
Kram / melle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar