Onsdag 19/11
hejsan. Dagen började med att jag vakna kring sju gick upp åt frulle. jag går ju upp relativt tidigt men ändå får jag det i bland jätte stressigt till bussen, hur kan det komma sig...?
Antar att det är för när man slappnar av, då glömmer man tiden.
I allfall idag har det väl varit en okej dag. Började med so, har ju egentligen på oss att göra klart fördjupningen till den här fredag, men nu är det flyttat till nästa fredag. Jag som har gjort klart det nu & jobbat flera timmar & skrivit en massa men det är ju bara bra slipper göra det i kväll & i morgon kväll. Sen hade vi sy slöjd jag har nästa sytt klart min huvtröja, den blir faktiskt rätt fin.
Nästa lektion var Noä där har vi också fördjupat oss, och blev indelade i grupper slumvis. Min grupp har gjort klart nu, dock fick man bara använda ett visst antal ord, har tagit hem plancen nu så att jag ska kunna träna, man ska ju typ kunna berätta fritt om det.
Sen hade vi en rejält lång lunch. På tyskan gick vi igenom läxan som vi hade till idag, en massa övningar men fick iallfall sluta en kvart tidigare eller nå, WOHO!
Sen åkte jag till mammas jobb, och sen var det utvecklingssamtal gick jätte bra på det, så det är ju skönt.
Har ingen läxa kvar att göra nu tror jag, förutom lite på nyhetsbevakningen & några matte tal. Det lönar sig verklingen att göra alla läxor i början av veckan. För då slipper amn ju göra dem sen.I morgon är det elevensval jag ska först gå på promenad/jogging fast jag ska dock gå, efter det är det väl lunch sen filmanalys tills vi slutar vid två någon gång
Handbollsträning i morgon, rätt så sen. Men ska bli kul- ingen träning den är tydligen inställd ska se handboll på hildurs i stället.
Skriver kanske i morgon eller någon annan dag.
/ En trött Melle!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar