hejsan. Inatt kändes det som att jag inte sov något alls, kändes som att jag låg vaken hela natten, var jätte trött när jag skulle vakna på morgon, hade lite sovmorgon så fick sova 10 minuter längre än vanligt!(y) i all fall sen när jag hade gått upp tog jag på mig kläderna, gick ut i köket, käkade frukost fixade mig, och sen åkte jag med lokal bussen. En sak som är bra är att jag fyllde på dagarna på mitt busskort i förra veckan, så nu har jag en massa dagar kvar.
Idag gjorde jag noä provet, känndes som att det gick hyfsat bra. Jobbade väldigt mycket i engelskan idag, australien ska ju vara inlämnat på fredag, men jag vill vara ute i god tid.
Deckaren börjar snart att bli klar ska också vara inne på fredag.
Det gör typ inte ont längre i knät, och det innebär troligen träning!(:
Men nu ska jag plugga till hk provet ännu meri kväll vet jag inte vad som händer, troligen ska jag plugga & skriva i engelskan & så hkn.
Kram Melle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar