
Nu skriver jag ett litet snabbt inlägg hinner alltså inte skriva så mycket. Idag direkt när jag kom hem satte jag mig dirket med läxorna, började med tyskan,& gick vidare med matten & sen skrev jag klart soän, så skönt! Slipper göra plugga så mycket i morgon. Har bara nyhetsbivakningen kvar annars har vi nog ingen mer läxa.Inte för att det är kul att göra läxorn.. men nu kan jag ju göra andra saker än BARA plugga.Känner mig stolt över mig själv(a). I morgon är det någon slags hälso dag, ska bara gå & titta på film, man får såklart inte ta med sig nå godis. Tycker det är så onödigt, eftersom att vi får ju äta det på rasterna annars, så varför inte nu när vi ska se film?!. Aja det är ingen idé att klaga det är ju som det är. Hoppas/tror ju inte att det kommer bli några vanliga lektioner i morgon, förutom hk sista timmen(: I morgon blir det först skolan & hälsodag, slutar två. Efter det blir det hem, kanske luleå fast jag måste ju också börja på nyhetsbevakningen. Borde ju hinna får väl se.. Efter det blir det handbollsträning!:)
Haha det här som skulle bli ett snabbt inläggxD.
Vinterkänslor-Nu börjar det synas att det håller på att bli vinter, kallt flera minus grader & så snö!:) hoppas nu bara att den här snön håller i sig.
Undra om det ens är någon som läser min blogg?xd men jag skriver mest bara för att skriva av mig, men ser dock gärna att ni kommenterar ngt inlägg!(y)
Skriver kanske mer i morgon. Om jag hinner & här tid. Ha det bra så länge!
Kram Melle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar