Tjosan. Börja känna julstämmningar i luften: Det är ju helt vitt ute. Har bakat pepparkakor blev faktiskt rätt så många & lyssnat på julmusik, sen har det också kommit upp lite juldekorationer. Sen har jag mest suttit vid datorn, och försökt hitta nya avsnitt av andra avenyn, men det tog ett tag innan jag upptäckte att det kommer nya avsnitt först till veckan så då ska jag försöka se dem!(:
Började med att jag vakna gick upp vid 11 tiden. Plocka fram frukost på bordet till familjen.
Åt frukost. Sen började jag ta fram pepparkaksdegen, kavlade ut osv. Resultatet blev iallfall en massa pepparkakor som man kan njuta av sen. Sen har det kommit upp lite juldekorationer när det kommer upp får man ju alltid lite extra julkänslor då.
Min kväll kommer troligen att tillbringas framför datorn & mys framför tvn, kanske ska se någon film beror på. Måste ju gå och lägga mig relativt tidigt så jag orkar upp i morgon.
I morgon är det sammandrag här hemma på Björknäs. Vi ska spela 4 matcher/ 2 matcher per lag. Ska alldra mest troligt vara med då.
Skriver kanske mer i morgon om sammandraget.
Så snart jag orkar & hinner ska jag försöka göra en ny header. Hur den ser ut återstår dock att se för er som läser min blogg.
/ Melle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar