hej. Idag har det varit skola.. som vanligt då. Men iallfall, har gjort klart broarna nu i tkn och testade dom min & zizzi´s bro var ju bästxD Redovisade iallfall arbetet om övergödning egentligen var det två till som var i min grupp men jag redovisade helt själv, och det känndes & gick hur bra som helst
Orkar inte skriva upp allt som har hänt idag, blir så enformigt på min blogg då. haha nog för att jag alltid gör det annars då men i all fall, tycker att när alla andra skriver i sin blogg om dagen blir det som mycket mer intersserant!(a)
Då går vi vidare. I morgon är det hälsodag på skolan. Eva sa att vi ska gå till våra vanliga lektioner i morgon, ska först ha fruktstund sen mest bara gå kanske se film. Och sen har vi hk. Slutar efter det. Skolan idag har faktiskt varit ganska nice.
Måste sluta skriva nu. hejdå! Får se om jag hinner skriva i morgon.
har glömt att skriva att det har kommit JÄTTE mycket snö nu är säkert 3dm nu, hoppas att det håller i sig:) tror det är 25 dagar till Jullovet & 30 dagar till Julafton, längtar:D
/ Melle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar