tisdag 21 oktober 2008

Tisdag- ännu sjukare?

hej. Rätt så okej dag i skolan,förutom att jag är håller på att bli ännu sjukare, så jag ska inte träna idag vill inte bli ännu sjukare- för då kanske jag inte kan vara med & träna på några gånger. Har redan testat det & jag kan säga så mycket att.. det gör jag då inte om! Det roligaste i dag var väl som vanligt Hkn!xD. Gjorde Fisk & potatis & någon sås till-det var ganska gott & det var inte alls svårt att göra.
Nu är det endast 3 skoldagar kvar sen är det helg. Och på måndag böjar höstlovet!:)

Arbeten som ska vara klara före & efter lovet:
  • prov i ljus i No på fredag v.43
  • Sv- skriva klart deckaren till v.43 eller v.45
  • Engelska: Göra klart enskilt/grupparbetet om Australien till v.43 eller v.45
  • Tyska läxa till på torsdag
  • Ma mål+repetiton & diagnos torsdag

I morgon slutar vid 14.00 igen, det blir troligen en plugg dag i morgon- plugga till No provet,sv deckaren, engelskan- australien jobbar och Djur & natur- själv har man ju inte kunnat skriva ut något om arbetsområtdet som jag har eftersom att våran skrivare hemma för tillfället inte fungerar eva-britt har sagt att man kan skicka till henne men när jag har gjort det så säger hon att hon inte fått något:s Sen ska jag nog mest ta det lugnt,kanske se några avsnitt på rederiet!:)

Kram/ Melle

Inga kommentarer: