Nu är det endast 3 skoldagar kvar sen är det helg. Och på måndag böjar höstlovet!:)
Arbeten som ska vara klara före & efter lovet:
- prov i ljus i No på fredag v.43
- Sv- skriva klart deckaren till v.43 eller v.45
- Engelska: Göra klart enskilt/grupparbetet om Australien till v.43 eller v.45
- Tyska läxa till på torsdag
- Ma mål+repetiton & diagnos torsdag
I morgon slutar vid 14.00 igen, det blir troligen en plugg dag i morgon- plugga till No provet,sv deckaren, engelskan- australien jobbar och Djur & natur- själv har man ju inte kunnat skriva ut något om arbetsområtdet som jag har eftersom att våran skrivare hemma för tillfället inte fungerar eva-britt har sagt att man kan skicka till henne men när jag har gjort det så säger hon att hon inte fått något:s Sen ska jag nog mest ta det lugnt,kanske se några avsnitt på rederiet!:)
Kram/ Melle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar