Hej. Skolan idag har varit helt okej faktiskt- kort dag idag slutade 14.00. Haha snart kan jag nästan hela fredags schema i huvudet. Fick sluta 25 min tidigare på soän så det var ju skönt. Annars har det väl inte hänt något spec. På gympan hade vi baseball var med på det idag, men sprang dock inte mitt ytterst, hade aldrig orkat det. Efter gympan känndes det konstigt i huvudet och kännde mig varm igen! Typiskt jag som hade tänkt mig att träna i kväll:| Sen sista timmen hade vi läs timme läser en jätte bra bok som heter grymma leken av Celina Ross.Var sen på kiospiraten och köpte lite godis att äta i kvl men mest i morgon. Nu sitter jag vid datorn och kollar runt lite, på andras bloggar & så.I Bland när jag längtar extra mycket till julen då brular jag läsa julbloggar, ganska intressant faktiskt.
/ Melle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar