Hejdå Boden
Och HEJ Stockholm!:)
Hej. Min rubrik säger allt. När jag kom hem från skolan packade ner det sista och checka av så att jag har med allt & allt är nu med. Har också suttit & tittat på rederiet som gick som en tv serie för många år sen den är faktiskt bra. Om cirka 2h kommer zizzi och hämtar mig. Vet inte än om jag kommer åka med hon eller med mor, det åter står att se. Under den tiden ska jag: dusha/fix,kolla packningen en sista gång. Men jag borde ju hinna. Tåget går 22.10 i kväll & är i stockholm imorgon vid lunch. Kommer hem på måndag är ledig hela den dagen också, så det är ju skönt!:)
Sen tänkte jag berätta lite om dagen idag. Jag och zizzi ledde gympan idag vi hade badminton & pingis och det gick hur bra som helst!;) Och sen gick vi till försvarsmuset och kollade en spionutsällning på försvarmuset med klassen,det var rätt så kul. Efter det följde jag med zizzi hem & där åt vi lunch. nej nu måste jag gå & dusha och fixa allt. Smsa nu!;) Ha nu ett riktigt skön/kul helg, det ska iallfall jag försöka ha!:)
Hejdå! / Melle:)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar