Hej. Nu sitter jag här vid datorn & tråkar , elin & madde gick just. Elin tyckte min header var fin & ville att jag skulle göra en till henne. Vi satt i en halvtimme eller jag satt i en halvtimme och försökte fixa elins blogg på blogg.se men elin & madde valde ut texten åde. Då när jag hade fixat klart den då funkade det inte att lägga upp headern. Så då var vi tvugna att göra en ny blogg här på blogspot. Och då fick jag göra en ny header till henne men tillslut så fick jag till det någorulunda elin vart i allfall nöjd!:)
Vi hade i allfall riktigt kul.
kram Melle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar