

Mitt mellanmål fick bli två ost smörgåsar & en kopp varm choklad!:)
Dagen började med att jag vaknade kring halv elva. Åt frukost risgrynsgröt & lite frukt. Sen har jag varit ute och fotat lite också bilder från det kommer nu. Idag blir det troligen luleå ska kolla om jag hittar något fint till rummet, så jag kan förnya mig lite. Förkylningen har ju blivit bättre men jag kommer troligen inte att träna i dag heller, hoppas innerligt att jag ska kunna träna på torsdag och fredag men får se jag håller just på att bli friskare då vill jag inte träna så att förkylningen ska börja om igen har ju haft det på hjärat så. I går på kvällen när jag skulle sova möttes jag av en kraftig huvudvärk kändes nästan som att huvudet skulle sprängas tog en panodil & då blev det bättre. Har hostat stor del av morgonen slem typ uhh. Men jag ska krya på mig. Halloween till helgen som sagt. Då blir det troligen Ikea måste även där försöka hitta lite ny indredning till rummet.
kram Melle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar