Ojoj vad jag längtar till vintern och snön. Och speciellt till jullovet & jul. Men först kan vi gott & väl få njuta av höstlovet. Jag tycker inte att det känns som en riktigt jul utan snö tycker ni det? Dom på vädret har sagt att det kan bli snö. Hoppas då att den snart stannar när den kommer.
I helgen har jag inte gjort något speciellt alls, bara mest varit hemma. Förutom i lördags när vi var i Luleå & sen storheden köpte bara ett minnes kort till mobilen som verkligen behövdes. Trodde att jag höll på att bli frisk men så i morse när jag vakna näsan helt täppt 6 hosta:( det är inte kul alltså, kommer troligen inte att kunna träna i morgon heller:/
I går städade jag mitt rum+ toaletten. Jag försöker ommöblera i mitt rum. Ska troligen åka till Ikea nästa vecka så hoppas man hittar något fint till rummet
. Idag vet jag inte vad jag ska göra men det blir väl att ta det lugnt, måste plugga också till provet som jag egentligen skulle ha haft innan höstlovet måste jag nu ha efter istället. Sen är det ju deckaren i sv som jag också måste ha gjort klar till nästa vecka och så Eng- Australien har i all fall börjat på det nu.
Men jag vet inte hur mycket jag orkar plugga idag får väl se.
/ Melle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar