woho snart är jag uppe i 100 inlägg. Dagen idag var ganska okej. Det hela började med att jag låg i sängen, mobilen ringde 7.10 det tog ett tag innan jag förståd att den ringde. Iallfall orkade inte gå upp låg och försökte somna om & det gick nästan. Vaknade igen vid tjugo i åtta hade lite brottom skulle göra allt klart till åtta då jag brukar gå ut till bussen. Väl i skolan så började det med ma måste jobba lite i kapp pga sthlm på torsdag, engelska vi håller just nu på med ett grupparbete om Australien jag jobbar med tobbe & zizzi.
Det ska vara klart nästa vecka, om inte då veckan efter lovet.
I Soän håller vi inte på med ngt speciellt typ franska revuouionen. Hk sista timmen vi gjorde nå slags fullkornsbröd det var ganska gott faktiskt. Vid 14.00 slutade vi & pappa kom & hämtade mig sen for vi till banken & fixa en grej. När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och tog det lugnt. Det blev hamburgare till middag med pommfrites det gjorde jag. Nu ska jag och vila mig lite och packa till träningen sen.
Min vecka: Idag hadnbollsträning
Onsdag: Plugga till no provet/ hitta på ngt?
Torsdag: Sthlm m.handbollslaget!:) Kommer hem på måndag.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar