måndag 20 oktober 2008

100 inlägget- Hemma Från Stockholm!

Nu har jag varit hemma i ganska många timmar. Tåget kom till boden vid 06.40. Vaknade av konduktören sa att vi var i boden om en stund. Hade riktigt ont i halsen nu också, riktigt täppt i näsan & en jobbig hosta. Var jätte trött när vi skulle gå upp, men sen när jag väl hade gått upp blev jag hyfsat pigg. Träffade pappi i går på tåget!också!:) han har varit på kurs. Möttes av en kraftig blåst & kyla när man kom till Boden 6 min grader:o Sen träffade jag han igen idag på perrongen. Sen gick vi ut till busshållplatsen & väntade på bussen. Kom hem vid åtta tiden med bussen. Somnade för var grymt trött. Vaknade igen hyfsat utvilad vid tolv tiden. Gick upp åt frukost. Sen läste jag läxor eller skrev mest, har Hk läxa till i morgon att vi ska svara på en massa frågor. Ledig idag- riktigt skönt att inte behöva gå till skolan. Men det varar inte länge för i morgon är det skola som vanligt till fredag sen höstlov i en vecka!:) Längtar riktigt mycket. Det har blivit bättre i halsen nu, men jag tror att det kommer bli lika dåligt som innan på kvällen. Får sen hur jag gör med skolan i morgon beror ju helt på hur jag mår. Men mår jag som nu kan jag nog gå till skolan. Är ju också handbollsträning i morgon som jag vill gå på men det får vi se om jag kan hoppas det. Åt nån kyckling låda till lunch som var riktigt god.
hejdå. Nu ska jag ta & ladda upp lite bilder från Sthlm från helgen på pixbox.
/Melle

Inga kommentarer: