onsdag 15 oktober 2008

I morgon åker vi!;)


Hejsan. Dagen idag började inte särskilt bra låg i sängen, mobilen ringde som vanligt klickade på snooze sen råka jag stänga av den, låg typ & fortsatte sova. Sen vaknade jag med ett ryck titta på klockan fem över åtta var den, skynda mig svin mycket hann knappt sminka mig. Drack ett fil glas. Var tvungen att cykla pga att bussen redan hade gått. Cyklade hemifrån cirka kvar över åtta. Och var på skolan på tio minuter det gick ganska så snabbt tycker jag. Men cyklade ju också som ett syk för att inte komma för sent.
Jaja nog om det. Väl i skolan kom jag då när det var tre minuter kvar innan soän skulle börja vid hade vikare en som heter Kenneth iallfall är snart klar med Franska revolutionen man fick sitta vart man ville i skolan för han. De flesta sprang ut och då var det bara jag zizzi,joel & dom kvar det var ju egenligen bäst arbetsro i klassrummet när nästan ingen var där. Sista lektionen var språkval alltså tyska vi skulle se klart filmen på smartborden. När vi kom in hade henke nästa fixat klart allt men så kom en kille & snubbla på sladden( från tyska gruppen) och då stängdes allt av, sen när han hade startat datorn i gen kom lisa & råkade göra det igen hahaxp, lyckat!;) Till slut så hämtade han en vanlig tv så såg vi på den. Filmen heter Dom feta åren är förbi, den är väl sådär. Skolan slutade 14.00 jag cyklade till mackans var så himla sugen på en krämbulle & lite godis så köpte det. På vägen hem tog jag en massa kort, tänkte att jag skulle få ta ett par fina höst bilder. For sen till bordforsen & dammen och blev faktiskt riktigt nöjd med bilderna. Kunde nästan inte slita på mig från platsen & kunde inte sluta ta kort. Men det gjorde jag tillslut. När jag kom hem åt jag upp min krämbulle och har sedan dess suttit vid datorn och mest bara tagit det lugnt. Snart blir det mat/plugga. har ingen aning om vad som händer i kväll. Det ända jag vet är att jag ska checka av packlista så att jag har med mig allt till Stockholm.

Sm I Stockholm 16-19 Oktober!:)

Inga kommentarer: