söndag 12 oktober 2008

Helgen



Lite bilder från helgen!;)

hej! Torsdag: Mår bra nu är inte förkyld eller något nu det är väldigt skönt. Idag var det handbollsträning på korpen, slutade skolan vid halvfyra for hem satte mig vid datorn,åt middag, åkte till handbollsträningen dusha, Åkte hem Gick väl bra för mig tror jag, hade mest passningar lite övningar och spel ;)

Fredag: Oj vad tiden går snabbt nu var det 4 dagar sen jag skrev mitt senaste blogg inlägg.
har varit ganska mycket just nu. Hade So/No prov i dag tror det gick hyfsat bra, satsar på vg pluggade riktigt mycket till provet trodde att det skulle vara jätte svårt, men det var inte alls så svårt var ju inte ens med hälften av dom frågorna man pluggat på, det var ju i och försig bra. Sen hade vi innebandy på gympan var faktiskt kul:) När jag kom hem åt jag lite sen tog jag det ganska så lugnt vid datorn. Åt middag, fixade lite till gympan som jag och zizzi`s ska leda på torsdag. Gick till madde var m.hon,amandah,elin,hanna & lina. Sen gick vi till amandah och hade riktigt kul! bästa kvällen på länge!;)<33>

Denna vecka är det tema vecka. Ska typ gå på lite konserter och sånt. Får väl veta mer om det i morgon. Men jag vet inte än om vi har sovmorgon.

Inga kommentarer: