fixade frysiren lite.Hej. Nu ska jag snart gå och lägga mig har för en liten stund sen vispat grädde och ätit plättar, men först åt jag kottler & potatis men blev inte mätt på det;p. Så fick äta mer. Nu måste jag dra.
Skriver mer i morogon. Godnatt!
Kram Melle!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar