lördag 25 oktober 2008

Lördag. - Inte lika mycket blogginlägg.


Lite höstbilder från sthlm

Hej. Nu är det några dagar sen jag skrev. Men det beror också på något. Har varit sjuk sen i Torsdags. Har inte orkat skriva något, legat hemma i sängen två dagar ungefär.
Vet inte om jag kommer orka skriva varje dag längre. Det finns viktigare saker. Kommer hädan efter skriva när jag har tid och ork. Nu har det faktiskt blivit bättre med förkylningen. Men den har satt sig på hjärtat. Igår blev det sämre med förkylningen halsen osv. Men får hoppas att det ordnar sig riktigt bra, så jag blir frisk. En sak som glädjer mig stort är att det är höstlov nu. Ingen skola på ungefär en vecka- SKÖNT! På lovet måste jag plugga på provet, var hemma & sjuk i fredags när det var meningen att jag skulle ha provet. Så jag måste ha det efter lovet i stället. Och kanske måste göra lite andra läxor. Men efter det ska jag bara riktigt koppla av & vila upp mig. Idag har jag varit i luleå både inne i stan & i storheden. Första dagen jag gör något på ett par dagar är ute alltså. Nästa helg blir det troligen Ikea i Haparanda. Halloween nästa helg också. Ska vara med vännerna på lovet också så klart.
Till Vintern ska jag försöka fota en vacker snö bild & göra en ny header.
/ Melle

Inga kommentarer: