kom hem från träningen som var över 2h för cirka en timme sen, det var kul & gick bra för mig. Sista träningen inför Sm I stockholm. Nu är jag väldigt trött i kroppen & den måste återhämta sig nu! Är inte så sömning men kommer troligen bli det när jag lägger mig ner.
Godnatt!:)
Stockholm på torsdag med handbollen. LÄNGTAR!:)<3
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar