- Hk läxa
- So/No prov på fredag
- Ma- Veckans mål- räkna klart kap 2
- Sl: Börja på min tjocktröja göra klart innan jul
- Tk: Inget speciellt håller på med brobygget klart om 2-3 veckor tror jag
- Handbollsmatch mot f.95
- Handbollsträning, torsdag 20-21.30
- Fredag: träning inställd
måndag 6 oktober 2008
Måndag- bloggen uppigad?
Hej. Jag varken hinner eller orkar blogga varje dag pga mycket läxor,tidsbrist. Bloggar när jag orkar och det blir tid över. I allfall som ni kanske har märkt har en del förändrats på bloggen. har tex bytt headern, första gången jag gjorde så är ju inte speciellt svårt men kännde att bloggen behövde en lite ryck upp. Vart faktiskt mycket nöjd. Ska lite senare när jag får tid försöka göra olika mappar och skriva om mer saker än bara skolan, får se mer av det sen troligen. Kan inte göra det nu pga att det är mycket läxor just nu. I veckan är det:
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar