måndag 20 oktober 2008

Stockholm 16-19 Oktober!:)

Torsdag: Tåget gick från bodens tågstation 22.10. Sov med vican,Malin,Emma bl och Jenny på tåget. Vi hade faktiskt kul!;)

Fredag: Kom tåget fram till Stockholm vid 11.00 så vi fick sova ut den dagen. Sen gick vi till sthlms t-bana och åkte till Horns tull där vi skulle bo. Lämnade väskorna gick och åt lunch rätt så nära vart vi bodden & sen var det shopping i stor staden!;). Det är första gången jag är i Sthlm, eller det är i allfall första gången jag är inne i själva centrum jaja. Vi gick runt på stan i cirka 3h det var nice. Sen gick vi & åt middag. Packa upp allting osv. Spelade King flera timmar idag.

Lördag: Hade vi ingen match förrän 17.00 tiden. Så det var tänkt att vi skulle sova jätte länge. Men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. De flesta vaknade vid halv nio. Sen käka vi frukost. Skulle på stan idag också. Men idag var vi inte lika länge men det räkte gått för mig. Hittade en tröja. Och ett par vantar som jag & mallan älskade!;) eller hur mallan?=)
Shoppade till 12.oo någon gång. Åkte hem med t-banan. . De som spela packa, sen for vi till matchen. Första matchen spelade vi jätte bra. Det blev 12-12 mot Guif.Spelade ingentig idag Käka middag på max!;)

Söndag: Sista dagen i Stockholm. Våran match var 09.00 så vi var tvugna att gå upp vid 06.00 inte kul kan jag då säga. Sista matchen var jag med & spela. Den var mot Lidingö vann med 12-11. Var inte med på den matchen.
Sista matchen var mot Bolton vårat spel var inte alls som tidigare menmen, matchen slutade 18-20 till Bolton. Dusha & de. For till skolan packa i hop allt käka pizza. Och for med tåget mot Boden. Fick ritkigt ont i halsen idag, gjorde ont så fort jag svalade osv- jobbigt>_<

Har varit en rolig helg!:) För mig i allfall

Inga kommentarer: