tisdag 30 september 2008

Tisdag/ höst snart vinter



hej. Inte gjort något speciellt idag. Har äntligen fått veta när vi ska ha provet, och det är en vecka efter att vi har fått boken. Vanligt dag på skolan helt enkelt förutom att vi hade hk sista timmen och vi fjorde köttfärsås och spaggeti *mums* jag tycker att hk är bra dels för att det är gott/kul att laga mat och sen lär man sig att laga mat helt enkelt. När jag kom hem gjorde jag väl inte så mycket väntade på att pappa skulle komma och att vi skulle åka till luleå, pga att som ni säkert vet så köpte vi ett par nya skor till mig (etines) jag var JÄTTE nöjd med dom, men sen efter att jag hade använt dom en dag hade en söm spruckit- dåligt kvalite alltså, men dom var hur sköna som helst och snygga tyckte bara att det var så synd eftersom att jag äntligen hade hittat ett par skor som jag verklingen gillade:/ Menmen sånt är livet. Vi for alltså till luleå och fixade det, sista vi gjorde. Först gick jag i affärer, köpte inget då. Men sen så köpte vi en mössa till mig ganska cool blå svart randig & sen kan man vända på den som blir det som två mössor i en. Var också en sväng på kulturens hus och satt vid datorn och chilla lite. Tränade inte idag var helt slut och det! Men på torsdag ska jag troligen träna!;) Är så nyfiken på vad det ska bli för vinter i år, pga att förra vinter var kanske inget att hurra för? Kollade upp det och ja det ser väl ganska bra ut:) Längtar som tusan till vintern/julen!:) / Melle

Inga kommentarer: