
4 dagar till julafton! dan före dan före dan före dopparedagen!(:
Idag är det ju första dagen på jullovet & detta har hunnits med:
Jag & Familjen Har varit i storheden idag & köpte lite saker. Men själv så fick jag en tavelhylla som jag ska ha i mitt rum tror det kommer bli rätt fint faktiskt blir väl kanske att sätta upp den i morgon. Nåå sen vi kom hem därifrån har jag suttit vid datorn och så. Tittar runt i mitt rum & det är vissa saker som jag skulle vilja flytta på. Städade rummet i torsdags så orkar inte göra det ikväll i allafall kanske att det blir i morgon. Nu är klockan 21 & nu ska jag slå på en en film & käka godis & bara mysa (:
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar