skip to main | skip to sidebar
Melle

lördag 6 december 2008

Lördag

Lördag: hmm, ja det har ju inte gått särskilt mycket av lördagen så jag har inte så mycket att skriva än, men jag kan säga så mycket att min lördag kommer tillbringas framför datorn, & kanske med amanda,elin & madde?(: <3

Skriver kanske mer i kväll. I fall jag hinner & orkar( som vanligt då)
Upplagd av Melle kl. 15:46:00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2009 (5)
    • ►  januari 2009 (5)
  • ▼  2008 (144)
    • ▼  december 2008 (28)
      • Kevin Borg!<3
      • Sista dagen på 2008
      • stan, m amanda<3
      • Luleå hela dagen
      • Dagen!
      • Min Julafton.
      • JULAFTON. God jul!
      • Tisdag- storstädning?!
      • Måndag- hundvakt
      • Söndag- julpynta
      • Första dagen på Jullovet
      • Ny header! (:
      • Blogguppehåll!
      • JULLOV!:D
      • Sjuk- börjar bli frisk
      • Fortfarande sjuk
      • Snabbt inlägg: sjuk & hemma
      • » Söndag
      • Fredag
      • Onsdag- sjuk
      • Måndag
      • Söndag
      • Forts lördag
      • Lördag
      • Fredag äntligen helg!
      • Onsdag
      • Tisdag/ snart är julen här!
      • Måndag
    • ►  november 2008 (14)
    • ►  oktober 2008 (18)
    • ►  september 2008 (30)
    • ►  augusti 2008 (10)
    • ►  juli 2008 (13)
    • ►  juni 2008 (14)
    • ►  maj 2008 (10)
    • ►  april 2008 (7)