
hejsan. Nu skriver jag igen. Har då varit på dollar idag & köpte en massa hem inrednings saker.
I morgon blir det luleå m.bästa tjerna, var ju länge sen jag va m.er:/ så det ska bli väldigt kul!(: blir väl att vara där & kolla runt ett bra tag.
har inge mer att skriva nu. ha det bra så länge dårå! (:
/ Melinda
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar