Idag är det den 18 december & det betyder att det är 6dagar kvar till julafton! härligt(: Nu börjar sjukdomen att släppa i allafall!(: har varit hemma i 3 dagar nu & vilat upp mig & kurerat mig , det har hjälpt. Blir skola i morgon, dock inte så länge vi slutar 11.45 & bussar går hem vid 12.00. Får ju våra betyg i morgon, är ju rätt spännade & äntligen få veta! Blir alltså en lugn dag. Jullov i morgon!:D
Igår slog jag i tån jätte hårt i en garderob, har stuckat tån tar ju nån vecka att läcka hoppas att det läcker snabbt!
Det är sista handbollsträningen i kväll innan jullov & den kan ju inte jag gå på!:(
När jag kommer hem från skolan i morgon ska jag bara ta det lugnt & sitta vid datorn & vila mig. Nu har jag inge mer att skriva, så ha det så bra så länge.
/ Melle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar