skip to main | skip to sidebar
Melle

tisdag 16 december 2008

Snabbt inlägg: sjuk & hemma

Idag var jag sjuk, orkade inte gå & kunde inte. Får se om jag går i morgon beror ju på hur det är. Hittils har jag mest tagit det lugnt man kan ju inte göra så mycket när man är sjuk. Kanske skriver mer sen ifalll jag orkar.

/ Melle
Upplagd av Melle kl. 14:37:00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2009 (5)
    • ►  januari 2009 (5)
  • ▼  2008 (144)
    • ▼  december 2008 (28)
      • Kevin Borg!<3
      • Sista dagen på 2008
      • stan, m amanda<3
      • Luleå hela dagen
      • Dagen!
      • Min Julafton.
      • JULAFTON. God jul!
      • Tisdag- storstädning?!
      • Måndag- hundvakt
      • Söndag- julpynta
      • Första dagen på Jullovet
      • Ny header! (:
      • Blogguppehåll!
      • JULLOV!:D
      • Sjuk- börjar bli frisk
      • Fortfarande sjuk
      • Snabbt inlägg: sjuk & hemma
      • » Söndag
      • Fredag
      • Onsdag- sjuk
      • Måndag
      • Söndag
      • Forts lördag
      • Lördag
      • Fredag äntligen helg!
      • Onsdag
      • Tisdag/ snart är julen här!
      • Måndag
    • ►  november 2008 (14)
    • ►  oktober 2008 (18)
    • ►  september 2008 (30)
    • ►  augusti 2008 (10)
    • ►  juli 2008 (13)
    • ►  juni 2008 (14)
    • ►  maj 2008 (10)
    • ►  april 2008 (7)