Söndag: Inte hänt nå mycket alls idag faktiskt. Vaknade kanske vid kvart i elva tiden, jätte skönt att sova ut, men jag blir ju trött först vid 12 tiden sen på kvällen & de är ju mindre bra.
I alfall idag har jag mest städat & julpyntat lite som planterat alltså.
Städade bara mitt eget rumm idag brukar oftast ta ett rum till. Sen satte vi upp en julstjärna i mitt rum, & det e iallfall lite julpynt, blir väl mer under jullovet antar jag?(:
Gjorde typ inge mer idag. Satt knappt nå vid datorn idag & det e ovanligt.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar