


Bild1: autograf skrivning.
bild 2: danny som uppträder
bild 3: Jag & danny på shopping
Idah var jag,amanda,elin,madde & fridaw i luleå, & kollade på Danny som var där. Efter han hade sjungit var det skivsignering & autografskrivande som gällde. Så vi ställde oss i kön & stod dära i cirka 1 h & lite mer men det känndes som en hel evighet. Haha faktiskt så visste jag inte att danny skulle sjunga jag hade bara läst att det var idolerna som skulle det, men det var kul i allfall. I allfall tillslut när vi kom fram fick vi våra autografer & kramar av dannyxD<3>
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar