tisdag 30 december 2008

stan, m amanda<3


bild på 7th heaven, har börjat kolla på den fick hela den första säsongen i julklapp hittade serien av en slump på youtube& tycker den är grymt bra!


Iallafall var på stan idag m.amanda först for vi till tågstation för att hon skulle fylla på dagarna på busskortet. Sen gick vi på stan jag köpte mig nya sko snören som matchar till mina skor. Var sen på frasses & åt lite glass åde. Sen skulle hon hem m.bussen egenltigen skulle jag också det men mamma var på stan så fortsatte gå m,henne köpte nå då med. Sen for vi hem & sen satt jag vid datorn & åt osv, gick sen till amanda & såg en massa tv programm som jag aldrig sett förr men dom var faktiskt bra, såg lite på american pie men sen skulle jag hem, sen dess har jag bara suttit vid datorn. kul dag m,bäst!<3

I dag är det ju också näst sista dagen på 2008 sitter här & fundera på hur det ska bli, sämre?, bättre? det återstår ju att se men såklart hoppas jag ju på bättre. Vill åka slalom har inte åkt nått i år! :/ men det blir kanske under jullovet m,amanda & anna!(: är inte bestämt än men hoppas på det i alllfall!(y) åkte ju sist i mars eller april så det är ju ett tag sen. Iallafall i morgon är det ju nyårsafton hoppas att den blir lyckad. Har funderat på mina nyårslöften men funderar på att ett ska bli: äta mindre söt saker på vardagarna, gör det inte så mycket när det är skolan men när det är lov så kan det ju händaxD kanske blir att va m.amanda i morgon i allafall på dagen lite om vi hinner (:

Nu har jag inge mer att skriva idag så ni får ha en bra nyårsafton! (:

/ Melle

Inga kommentarer: