
Nu sitter jag inne i mitt rum, när jag tittar ut genom fönstret är det massa snö, det har dessutom nu ramlat ner så pass mycket snö från taket att man snart inte ser ut, igår snöade det jätte mycket här tror det nu är cirka 5dm snö ute nu känns det verkligen som vinter iallfall. Och igår var vi ute & skotta det var riktigt jobbigt & snön var jätte tung att skotta bort>_<>
Vaknade vid 10 idag & det var länge sen jag vakna så tidigt på helgen. Sen dess har jag suttit vid datorn & fixa mig lite för om någon timme åker jag & ska se på hockey i luleå & gissa vem som spelar?;)<3
Men nu måste jag gå & käka frulle så jag hinner med att städa lite också innan vi far pappa kunde sjutsat mig dit.
Ha en bra dag, sköt om er!
/ Melinda
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar