lördag 6 december 2008

Forts lördag

Var med elín,amanda & madde ett tag vi hade roligt som vanligt;) sen drog jag hem & åt lite & nu sitter jag vid datorn & skriver ett lite kort blogginlägg.

Jag vill & ska nog försöka göra en ny header, men det finns bara ett problem. Det är att komma in på internet på den datorn som jag brukar använda har alla mina bilder dära. Men får väl se när det fixas, kanske i morgon om jag har tur!(:


I Morgon måste jag verkligen röja upp i mitt rum/städa har funderat på att möblera om men det blir nog lite senare. Ska sen försöka julpynta lite i mitt rum också så det känns lite mera jul.
13 dagar kvar sen är det jullov!(:


Längtar tills vi träffas nästa gång<33

Inga kommentarer: