
Bild 1: Nellie. Bild 2: Nova(:2 dagar. dan före dan före dopparedagen! (:
Tänkte skriva ett litet kort inlägg. Idag när jag vaknade rätt så tidigt idag så tog det nån timme & sen kom några hundar hit som jag skulle vara hundvakt för idag, dom är hur söta & snälla som helst dom har varit här sen kl halv två till för en liten stund sem då deras ägare kom & hämtade dom, längtar till dom kommer hit nästa gång! (:
Det är väl mest vad min dag har handlat om har ju aldrig varit hundvakt förr men det var faktiskt kul! Nu är kl 22.15 & jag ska strax gå & göra mig i ordning & varva ner & sen försöka sova för i morgon blir det att vakna rätt tidigt & fixa i ordning saker & ting innan julafton, tex att städa rummet osv får se om tavelhyllan kommer upp hoppas då det i allafall men det kommer väl vara fullt upp med allt annat antar jag. Och som ni kan se har jag också en halvklar header som vican har gjort det är alltså inte färdig men jag ladda upp den iallfall ;) & sen en sak till det som är snyggt har vican gjort de andra som blev lite mindre fint har jag gjort(a) ville täcka det som var under armen själv & ja ni ser ju själva hur det blev+ att jag gjorde det i paint(y)
/ Melle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar