
som ni ser på rubriken är jag fortfarnade sjuk, har inte ätit frukost än, men det måste göras. Vaknade för några timmar sen , har försökt att göra en ny header men dock har det inte gått så bra. Hittade en till slut den blev väl hyfssat bra. Höll på i någon timme att försöka göra en ny jul header men det gick inte så bra så tillslut bestämde jag mig för att ladda ner en- vill ha lite julstämning på bloggen också. Mår inge bra ont i huvudet ( bihålerna) ont i halsen,feber åde;s:/
Kanske inte blir någon skola i morgon heller får se.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar