Ja rubriken säger ju allt. Jag har sen nån timme tillbaka städat & fixat i mitt rum bla: rensat byrålådan, dammsugit & dammtorkat tv-bänken & så det gamla vanliga dammtorkat.dammsugit osv. Har också fått ut en datorn somhar stått i mitt rum ett tag nu, har inte kunnat flytta ut den tidigare pga olika andeldningar, men idag flyttades den iallafall ut!(: & det blev en stor skillnad. Jag är väldigt glad & nöjd över resultatet över städningen. Det kallas för storstädning.
Nu ska ska jag strax fara & julhandla, mat & sånt. Troligen blir det också att köra förbi & köpa en ny gardin stång på dollar & kanske sätta upp den i kväll *glad* Har nu varit & köpt julmaten åde. Köpte även gardinstången det kommer nog bli fint tror jag.
I morgon är det julafton! (:
/ Melle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar