Just nu håller vican på med en ny header till mig, fråga henne om hon kunde göra, och det kunde hon är liksom själv så bra på det men som sagt övning ger färdighet!;) men vi har inte ens ps hemma så. Det är i allfall mkt snällt av dig vican(a) Ska gå & käka nu.
/ Melle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar