skip to main | skip to sidebar
Melle

lördag 20 december 2008

Ny header! (:

Just nu håller vican på med en ny header till mig, fråga henne om hon kunde göra, och det kunde hon är liksom själv så bra på det men som sagt övning ger färdighet!;) men vi har inte ens ps hemma så. Det är i allfall mkt snällt av dig vican(a) Ska gå & käka nu.

/ Melle
Upplagd av Melle kl. 18:58:00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2009 (5)
    • ►  januari 2009 (5)
  • ▼  2008 (144)
    • ▼  december 2008 (28)
      • Kevin Borg!<3
      • Sista dagen på 2008
      • stan, m amanda<3
      • Luleå hela dagen
      • Dagen!
      • Min Julafton.
      • JULAFTON. God jul!
      • Tisdag- storstädning?!
      • Måndag- hundvakt
      • Söndag- julpynta
      • Första dagen på Jullovet
      • Ny header! (:
      • Blogguppehåll!
      • JULLOV!:D
      • Sjuk- börjar bli frisk
      • Fortfarande sjuk
      • Snabbt inlägg: sjuk & hemma
      • » Söndag
      • Fredag
      • Onsdag- sjuk
      • Måndag
      • Söndag
      • Forts lördag
      • Lördag
      • Fredag äntligen helg!
      • Onsdag
      • Tisdag/ snart är julen här!
      • Måndag
    • ►  november 2008 (14)
    • ►  oktober 2008 (18)
    • ►  september 2008 (30)
    • ►  augusti 2008 (10)
    • ►  juli 2008 (13)
    • ►  juni 2008 (14)
    • ►  maj 2008 (10)
    • ►  april 2008 (7)