I onsdags färgade jag håret i en slags blond nyans hela håret allts¨blev väldigt nöjd!(: och i går torsdag var det skola kände mig lite halvsjuk, men blev bättre när jag tränade. Hade volleyboll på gympan det var rätt kul.
Nu ska jag berätta lite vad som hände i dag: fredag skönt äntligen är ännu en vecka slut & man får tid att göra vad man vill under helgen. Ska berätta en sak först som är jobbig. Jag har börjat bli jätte trött efter skola dagar nu för tiden. Somnar ibland när jag ska försöka göra läxor efter skolan osv:o men till stor del tror jag att det beror på att jag har fått en dåligt dyngsrytm( igen..) Har helt enkelt gått & lagt mig för sent + att jag är jätte trött på morgonen när jag ska gå upp när det är skola.
Iallfall åter till dagen. Skola som vanligt spelade basket på gympan. Gjorde bort att redovisa soä arbete igår *skönt* slipper ju tänka på det mer nu. Nu börjar den här terminen äntligen gå mot sitt slut vilket innebär mycket mindre läxor, mer fritid det är snart jullov!:D
På kvällen var det handbollsträning 17.00-18.30 när jag kom hem chillade jag mest & satt vid tvn, sen blev det lite dator sen sova. Nästa vecka har vi bara nån enstaka läxa. De flesta lärare har sagt att denna vecka som kommer ska vi ha de sista läxorna sen har vi inte nå mer denna terminen= skönt! Nästa vecka på tyskan kommer vi tex att se film & baka, förhoppningsvis i alfall så det är ju chill. / Melle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar