skip to main | skip to sidebar
Melle

söndag 21 december 2008

Söndag- julpynta

Idag eller rättare sagt just nu ska vi upp på vinden & hämta granen & klä den & säkert ta ner en massa andra julpynt! *mys* börjar känna ännu mer julstämning nu! (:
Efter det blir det väl att chilla.

ha det så bra så länge!
/ Melle
Upplagd av Melle kl. 14:05:00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2009 (5)
    • ►  januari 2009 (5)
  • ▼  2008 (144)
    • ▼  december 2008 (28)
      • Kevin Borg!<3
      • Sista dagen på 2008
      • stan, m amanda<3
      • Luleå hela dagen
      • Dagen!
      • Min Julafton.
      • JULAFTON. God jul!
      • Tisdag- storstädning?!
      • Måndag- hundvakt
      • Söndag- julpynta
      • Första dagen på Jullovet
      • Ny header! (:
      • Blogguppehåll!
      • JULLOV!:D
      • Sjuk- börjar bli frisk
      • Fortfarande sjuk
      • Snabbt inlägg: sjuk & hemma
      • » Söndag
      • Fredag
      • Onsdag- sjuk
      • Måndag
      • Söndag
      • Forts lördag
      • Lördag
      • Fredag äntligen helg!
      • Onsdag
      • Tisdag/ snart är julen här!
      • Måndag
    • ►  november 2008 (14)
    • ►  oktober 2008 (18)
    • ►  september 2008 (30)
    • ►  augusti 2008 (10)
    • ►  juli 2008 (13)
    • ►  juni 2008 (14)
    • ►  maj 2008 (10)
    • ►  april 2008 (7)