Hejsan. Orkade& hann inte skriva här i går. Var i alfall i luleå i går och köpte lite saker inget speciellt egentligen. Sen for vi hem, äta lite sen handbollsträning. Gick väl sådär för mig. Avbröt träningen när det var ungefär en halvtimme kvar pga att jag mådde rätt så illa åde orkar inte gå in på detaljerna. Så fick stå i mål ist när vi spelade, det var faktiskt rätt kul. När ja skulle rädda ett skott ramlade jag, fick lite små skador, men värst var när jag landa rätt på svankostan;s sånt gör ont alltså. Sen for jag hem, mådde fortfarande illa åde.
Idag då när jag vaknade mådde jag väl sådär. tog en panodil brus & lite sånt, kunde då gå till skolan. Var i skolan ända tills sista lektionen där jag verkligen inte pallade att vara kvar nå mer. Jag har ju sytt klart min tjocktröja idag & har nu börjat med en annan sak. Måste jobba hemma med den kommer annars inte hinna klart den innan jul. Ska bli en julklapp.
mådde inge bra alls. Har typ feber åde. Får se om jag ska till skolan i morgon. Ska nog inte det om jag mår som jag gjort idag. Jag gillar inte att vara sjuk på det sättet att man inte kan vara m.någon eller träna eller nått sånt!:/
Frästen nu är det bara 7 skoldagar kvar, varav 5 dagar innefattar jobba ( som vi ska jobba på)
Slutet av denna vecka & kommande vecka ser ut så här:
I morgon är det vanling skolddag slutar halv fyra,
'fredag :vanlig dag,
måndag :vanlig dag,
tisdag elevensval.
Onsdag: vanlig dag slutar kl 14.00 vad jag vet.
Torsdag: vanlig dag tror jag i alfall kanske slutar lite tidigare om vi har tur men annars som vanligt.
Fredag: har jag hört att alla ska sluta senast kl 12.00 jag blev jätte förvånad, låter alldeles för tidigt men det är ju bra om vi får det.
Även om vi har 5 vanligar skoldagar kvar så är en sak i allfall bra & det är att vi inte har nå mer läxor. På tyskan nästa torsdag ska vi tydligen vara uppe i hkn & baka åde.
Orkar inte skriva nå mer nu.
/ Melle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar