lördag 27 december 2008

Min Julafton.

hejsan. Nu har jag inte uppdaterat på några dagar men när det är jul en gång om året så brukar man inte ha tid till det så mycket. I allafall så hade jag en jätte bra julafton även i år med det vanliga traditonella kalleanka,julmaten & till sist också julklapparna såklart, vart jätte nöjd även med dom, fick det jag alldra helst ville ha!;D Hoppas ni också hade en bra julafton.

Hoppas att ni alla nu får en fortsatt trevlig fortsättning på 2008, nyårsfirandet gott nytt år ifall jag inte uppdatera kommer ngt!
/Melle

Inga kommentarer: