hejsan. Nu har jag inte uppdaterat på några dagar men när det är jul en gång om året så brukar man inte ha tid till det så mycket. I allafall så hade jag en jätte bra julafton även i år med det vanliga traditonella kalleanka,julmaten & till sist också julklapparna såklart, vart jätte nöjd även med dom, fick det jag alldra helst ville ha!;D Hoppas ni också hade en bra julafton.
Hoppas att ni alla nu får en fortsatt trevlig fortsättning på 2008, nyårsfirandet gott nytt år ifall jag inte uppdatera kommer ngt!
/Melle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar