Kom hem för cirka 20 minuter sen. Var en väldigt lugn dag ialfall. Det ända vi gjorde var att först svara på nå frågor om hk grejs. Sen skulle vi vara i hk salen & fika, fick ju våra betyg sen är rätt nöjd med dom. Sen var det lunch sen sluta vi! JULLOV nu!:D shiit vad skönt, jullov innebär- slippa gå upp tidigt alltså sova ut Varje dag, eller nästa i allfall, göra vad man vill på dagarna.
Nu ska jag bara ta de lugnt hemma i kväll.
/ en glad melle!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar