onsdag 31 december 2008

Sista dagen på 2008


lägger in en nyårshälsningen till alla så inte inlägget blir så tråkigt!xD

ja idag är det ju sista dagen på 2008. Har vart vaken sen ngn timme tillbaka, ställde klockan på 10 men orkade inte gå upp då. Har i allfall sett lite på film & sen bara suttit vid datorn & kollat runt lite. Var ju tänkt att jag & amanda kanske skulle va m.varann i alf på dagen, får ser hur det blir med det är ju rätt mycket som ska göras idag städa & fixa runt i huset, & en massa mat som ska lagas. Har också hört nått om någon storm som ska vara vet inte så mycket om den men det vill man ju inte ha i allfall spec inte på nyårsafton, hoppas att det inte blir en sån allvarlig storm i alf.
Gott nytt år! / Melle


Dagens
frisyr: plattt
byxor: mjukis
Tröja: svart linn
ord: trött
Låt: Kevin borg- Lyssna till ditt hjärta
Senaste sms tjej eller kille? tjej ;)
Vem är 3:a i dina kontakter? Haha jag självxD
Vem är sist i dina kontakter ? zeb
Senaste samtal ? mamma

På MSN :

Vem chattade du med senast? Elin nedlund:)
Högst upp bland dina kontakter? lisa
Längst ner? viktor.
den bästa som är inne just nu ? elin nedlund


Inga kommentarer: