måndag 8 december 2008

Måndag


Cause you and me was ment to be!<3



Dagen har faktiskt varit rätt lugn idag & läxorna håller på att bli färdiggjorda.
Vi hade inte så många lektioner som vi behövde jobba på. Jobbade bara på tkn,matten, sen såg vi film på noän & på svenska, såg klart på Sandor/Ida. Nästa gång på sv ska vi skriva någon film resension. Sen hade vi också ett kort klassråd.

När jag kom hem från skolan, gjorde jag lite matte & läste på engelska glorsorna. Sen har vi ingen mer läxa i veckan. Juste tvätt läxan som vi har i hkn. Men den tror jag inte skulle vara inne förrän vi får jullov.
I kväll ska jag mest ta det lugnt sitta vid datorn & kanske göra lite till matte & engelska om jag orkar.

I morgon äre ju först skolan. Sen vet jag inte vad jag ska göra plugga kanske. Orkar inte skriva nå mer idag & har inge mer att skriva om nu.

/ MELLE

Inga kommentarer: